Week 6,7,8,9

23 december 2021 - Karatara, Zuid-Afrika

Hallo vrienden en familie!

Het is alweer een tijdje geleden! Ondertussen zijn we op kamp geweest, en hier hebben we enorm van genoten! We hebben verandering gezien in levens van kinderen, maar ook in ons eigen leven. Het was slopend, maar tegelijkertijd gaf het ook zoveel energie. We hebben veel leuke dingen gedaan zoals een wandeling naar de oceaan (om 5 uur in de ochtend) en daar zwemmen, met de kids spelen (in het zwembad), bingo, een avondspel en nog meer! Ook waren tijdens het kamp 4 sessions: met elkaar zingen en dansen en naar een boodschap luisteren. Tijdens deze sessions kwamen bijzondere momenten naar voren!

We kwamen woensdag weer terug in Karatara. Donderdag hadden we een opruimdag en konden we wat uitrusten en vrijdag hadden we een bingo met veel kinderen uit karatara! Een feestje.

Die week daarop begon het vakantieprogramma! Elke dag een programma voor de kids, veel voorbereiding. Maar het is het meer dan waard! We zien dat ons team de liefde aan de kinderen kan geven die de kinderen nodig hebben.

In het afgelopen weekend zijn we te kamperen geweest met de vrienden die we hier hebben gemaakt. Hartstikke leuk en gezellig om er ook even tussenuit te zijn. En sindsdien zitten we in quarantaine, er is namelijk covid binnen ons team. Gerben en ik zijn  getest en wij zijn negatief! We mogen dus weer uit quarantaine. Net op tijd om kerst en oud en nieuw met onze vrienden te kunnen vieren!

Wij wensen iedereen hele fijne feestdagen en een gelukkig en gezegend nieuwjaar!

Groetjes,

Gerben en Janneke

1. Trea:
    23 december 2021
    Lieve schatten, we wensen jullie gezegende kerstdagen toe. Mooie en gezellige dagen met jullie vrienden in Zuid Afrika. We gaan jullie hier best wel een beetje missen met de feestdagen. Dikke tút,
    Heit en mem.
  2. Dirk Hellinga:
    23 december 2021
    Wat een mooie verhalen en belevenissen.
    Gezegende Kerstdagen en alle goeds voor 2022.
  3. Jannie Sijtsma:
    23 december 2021
    Lieve Gerben en Janneke wat voelt het rijk dat jullie daar in het verre Zuid-Afrika zulk geweldig werk doen. Wat fijn dat jullie verandering in de levens van die geweldige kids brengen en tegelijkertijd jezelf ontwikkelt en ziet veranderen. Kerst daar zal voor jullie heel bijzonder zijn! Voor ons wat stiller, wat lege stoelen. Maar we zijn met elkaar verbonden door de Liefde. We wensen jullie hele gezegende kerstdagen en Gods zegen voor 2022! Geniet van de tijd met jullie vrienden! Heel veel liefs, heit, mem en Annette❤️
  4. Klaske:
    24 december 2021
    Wat beleve jim dêr toch in soart, prachtig dat jim dit allegear meimeitsje kinne. Wat in
    yndrukken en wat in mooie dingen dy dêr gebeure. Fijn dat jim negatief test binne. Alle goeds en leafs fan us allegear tawinske! Klaske en fam.
  5. Hieke:
    24 december 2021