Week 2/3: korte update

14 november 2021 - Karatara, Zuid-Afrika

Hallo!

Het gaat heel goed met ons en we hebben het hier hartstikke naar ons zin! We vinden het werk met de kinderen erg mooi en het contact leggen lukt ons steeds beter. Hier zijn we dankbaar voor. Ook hebben we afgelopen donderdag foto's en video's toegevoegd aan deze blog.

We hebben ook veel contact met 3 vrijwilligers van Youth For Christ. Zij zijn ongeveer van onze leeftijd en verblijven in Knysna. We doen leuke dingen met elkaar en voeren goeie gesprekken. Het voelt fijn om hier relaties op te bouwen.

Afgelopen dinsdag zijn we naar George geweest om ons visum te verlengen. Deze is in principe voor 3 maanden geldig, maar wij willen hier graag 5,5 maand blijven. Wij hopen en bidden dat ons visum verlengd wordt. Het was een redelijk slopende dag voor ons, en we zijn er achter gekomen wat de mentaliteit hier in Zuid-Afrika is. Namelijk, erg erg erg rustig. Alles op z'n tijd. Aan de andere kant vinden we dit ook prettig, want het zorgt voor weinig stress/druk en daarmee meer rust!

Jullie horen snel weer van ons!

Totsiens, Gerben en Janneke

1. Trea:
    14 november 2021
    Leuk verslagje. We zijn blij en dankbaar dat jullie daar op jullie plekje zijn. Liefs van heit en mem, Johan en Trea❤️
  2. Pake Henk en beppe Thoos:
    14 november 2021
    Pake en beppe zijn ook blij dat het jullie goed gaat, wij wensen jullie heel veel sterkte toe.
  3. Hieke:
    14 november 2021
    Prachtige foto's en mooi die kindertjes in de bus
  4. Jannie Sijtsma:
    14 november 2021
    Prachtig om even mee te kunnen kijken in jullie leven daar! Ik kijk uit naar meer mooie verhalen, foto’s en video’s. Nog heel veel plezier en zegen! Liefs, mama Jannie❤️
  5. Dirk Hellinga:
    14 november 2021
    Fijn te lezen dat jullie zo naar de zin hebben en mooie leuke dingen doen. Erg leuke foto’s ook.
  6. Klaske:
    15 november 2021
    Mooie foto's en filmkes! Fijn dat jim jim draai dêr sa mooi fyne :)
  7. Trea:
    16 november 2021
    Groetjes van pake en beppe Raap, mooie foto's en verhaal.
  8. Gea Krol:
    18 november 2021
    Prachtige foto’s heerlijk om zo een beetje te worden meegenomen op jullie reis